Wednesday, September 19, 2012

Næsten klar / Almost ready




Så er vi næsten klar at flyve imorgen tidlig. Jeg har lånt en fastvikle af min veninde som jeg har testet med mini i dag og det virker som om han synes den er sådan okay at være i, så den har jeg tænkt mig at tage med, den er godt nok lidt stor at bære, men virkelig dejlig hvis mini ikke gider være i klapvognen mere. Tasken til flyet er proppet pakket og mini har testet den billige paraply klapvogn jeg købte på marked for et par uger siden. Jeg har besluttet ikke at slæbe min Emmaljunga med for kun 2 dage. Der er dog ikke nogen solskygge på, hvilket er lidt irriterende, men jeg må vikle et sjal over eller købe en parasol til at sætte på. Indtil videre er vognen godkendt af mini, men jeg kan godt mærke at den på ingen måde er ligeså dejlig at køre som den anden, men det må vi leve med.

// We're nearly ready for the flight tomorrow. I've borrowed a wrap from one of my girlfriends at it seems like mini have approved it. He is not nearly as squeezed in it as he is in the manduca one. But let's see how it goes for a longer period. My hand luggage is packed and mini has tried the cheap fold able pushchair i bought on the marked the other day. //

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...