Monday, September 10, 2012

Mor mor mor / Muuummy

Med de dumme tænder der stadig driller mini er han simpelthen så mor syg for tiden. Det er selvfølgelig kombineret med noget seperationsangst, men hvornår stopper det overhoved? Jeg skulle have mødtes med mine to veninder til morgen til kaffe og morgenmad, men de var en time forsinket og mini var såå træt, så jeg endte med at aflyse og ligge mig ind og sove i stedet. Når man taler om solen. Bare det at der er et skrivebord imellem mini og jeg gør at han bliver helt ulykkelig, selvom jeg taler til ham og han kan se mig. Puh.

// Those stupid teeth are still annoying mini and combined with that ongoing seperation anciexety makes mini wanna be with mummy all the time all day long. Just the fact of having a desk between us makes him miserable. He can still see me and hear me, but that is not good enough. //

1 comment:

  1. Vi er ikke igennem endnu og Fie er snart 11 måneder :o Hold ud! ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...