Tuesday, September 25, 2012

Legeplads / Playground




Jeg har de sidste par dage været på legeplads med mini hver eneste dag i op til 1-2 timer, han bliver helt tosset af kun at være hjemme og trænger virkelig til at være sammen med andre børn og elsker at observere alle børnene der leger. I dag joinede tre af mine mødre veninder mig med deres drenge og vi drak først kaffe og fik lidt frokost for derefter at smutte på legepladsen og hygge med ungerne. Derudover har jeg skruet en del op for hans madindtag og prøvet at skippe hans tidlige morgenamning, hvilket faktisk går okay. Han har været totalt udmattet om aftenen og i går kom han endda i seng uden aftensmad fordi han var alt for træt til at spise og i dag kom han i seng klokken 19:50 i stedet for sædvanlige 21. Det er en del ændringer der er i gang med at ske, men jeg regner med over de næste par uger at forsøge at skære hans natamninger væk, hvis ikke helt væk, så i hvert fald ned til at jeg kun skal amme ham der klokken 4 og ikke mere end det. Han vil stadig ikke tage flasken, men gerne drikke mme af kop og er heldigvis ovre hans havregrøds-strejke og spiser nu igen gladeligt alt hvad der bliver serveret for ham. Desværre har jeg fået smittet ham med min sygdom, så han er nu blevet snottet - lille pus.

// At the moment i spent almost 1-2 hours a day at the playgrounds around town with mini, he's really getting bored with being at home and he really loves being out looking at other kids and crawling around everywhere. Today my mum girlfriends joined me with their kids, we had coffee and lunch first and then after headed to the playground and had some fun-time with out boys. //

2 comments:

  1. Hvor er det skønt i altid har dejligt vejr til at gå på legeplads ;)
    Liam var lige blevet så glad for at komme på legeplads, men nu hvor vi rigtig har fået efterår i Danmark og alt er vådt, så er det ikke så sjovt længere, da vi ikke har fået købt nogle ordentlig støvler endnu, og stadig kun bruger sutsko :(

    ReplyDelete
  2. Det ser ud til at være en vildt lækker legeplads!!!

    Og hvad sker der lige for alt det hår han pludselig får :D Vi har stadig en skaldepande herhjemme :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...