Saturday, September 1, 2012

Glitter baby


Det er ikke det helt store overskud til at skrive en masse de her dage. Mini er stadig ramt af den dumme tigermis og jeg kan godt mærke min tålmodighed virkelig bliver sat på prøve når han skaber sig dagen lang. Men så kan man jo altid kigge på de her skønne billeder af ham smurt ind i glitter fra min giftbag på min fødselsdag. Min lille irriterende skønne mini.

// I don't really have a lot of energy to write all that much these days. The stupid growth spurt is still going strong and is really testing my patience at the moment, when he is acting out all day long. But then i can always look at these amazing photos of him all covered in glitter from my giftbag on my birthday. My annoying amazing mini. //

3 comments:

  1. Hvor er han altså bare skøn, tigermis eller ej ;) Og ja de missekatte trækker tænder ud :S Håber i kommer helskindede igennem;)

    ReplyDelete
  2. Ja, den der tiger er en bitch! Husker det tyyyyydeligt... (tror måske min snarlig 1-årige stadig burde være ramt ind imellem?)

    Han ser nu skide kær ud i glimmer, ingen tvivl om det :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...