Wednesday, September 19, 2012

Gina Tricot wishes

// 1: High shine jeans - 2: Pattern jeans - 3: Dip dye leggings - 4: Leather jeans - 5: Eagle top - 6: Stud envelope - 7: Desire top - 8: Dip dye knit - 9: Braided scarf - 10: Lace bra - 11: Stud shirt //
Jeg er mentalt ved at forberede mig på shopping i Valencia og samler lidt inspiration rundt omkring på nettet. Jeg fik lige luret på Gina Tricot i dag og jeg synes faktisk der er ret mange fede ting, hvis jeg ikke finder noget spændende i valencia kunne desire toppen, stud tasken og de grå jeans vist godt finde vej ind i min garderobe og måske også lige den fine fine skjorte?

// I'm getting so ready for shopping in Valencia and i'm gathering inspiration around the internet, these are some of my wishes from the danish brand Gina Tricot. //

2 comments:

  1. Ej altså, nu kostede du mig 300 kr ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, jeg beklager ;) Men husk at vise hvad du endte med at shoppe ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...