Friday, September 7, 2012

Flere tænder / More teeth

For søren da også nogle dage for tiden! Ikke nok med at vi stadig har den dumme tiger på besøg, ja så er mini også ved at få to tænder mere. De to tænder foran i overmunden er lige netop brudt i gennem, begge to på samme tid - AV AV AV. Han har SÅ ondt hele dagen, bider i alt hvad han kan komme i nærheden af og bliver så hurtig hysterisk eller ked af det. Om natten sover han virkelig dårligt, vågner cirka hver time eller hver anden time og piver eller græder så jeg må sætte mig op og vugge ham eller nogle gange kan jeg nøjes med at give ham sutten og ae ham på kinden. Men det resultere altså i en meget træt mor. Heldigvis i dag stod jeg op med ham i morgen og gav ham morgenmad og legede i 2 timer, lagde mig ind til lur som vi plejer klokken 10 og da han så vågnede efter halvanden times tid tog far ham med ind i stuen og legede så jeg lige kunne nappe halvanden time mere og hold da op en forskel det gør. Jeg føler mig jo pludselig helt i live igen.

// DAMN these days are rough!! Mini is still going through his growth spurt and then now his two middle top teeth have just broken through - AUCH! He's hurting sooo bad and is biting everything he can find. He gets upset and hysteric so easy. At night he's sleeping so bad as well, waking up every 1,5-2 //

1 comment:

  1. Stakkels mini :( Babyer har det faktisk ret hårdt.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...