Tuesday, September 18, 2012

En hjælpende hånd / A helping hand










I dag kom vores nye rengøringsdame på besøg klokken 15 og hold da op en omgang. Vi har aftalt hun i fremtiden kommer hver tirsdag og tar hele hytten og skiftevis den ene uge går i dybden med køkkenet og den anden med badeværelserne. I dag har hun taget hele baduljen og jeg føler mig som en helt anden kvinde, føler en kvinde vægt er blevet løftet fra mine skuldre og at vedligeholde rengøringen er til at overskue, nu ved jeg i det mindste at det hele bliver taget ordenligt hver uge, nu skal vi bare lige have lavet en nøgle til hende så hun selv kan låse sig ind hvis vi ikke er hjemme. Det er godt nok længe siden vores hjem har været så skinnende rent i alle revner og kanter, man må give hende at hun er RET grundig, både bag sofaen, mikroovn, ovn, vinduer, badeværelser, badekar, øverste hylder og ALT er blevet rengjort - og så på kun 4 timer. Vi havde også besøg af elektrikeren igen der fik sat vores HDMI kabel op fra computeren til TV'et, så nu er det også ordnet. Mini synes det var ret spændende bare at sidde hos mor og kigge på de nye mennesker der lavede alt muligt, så i det mindste var han underholdt lidt. Der er stadig en hel del ting på min liste, men indtil videre er det min pakkeliste til Valencia der er på programmet og så må resten vente til jeg kommer hjem derfra.

// Today our new cleaner came by and cleaned the entire apartment. We have arranged for her to come every tuesday and i already feel like a big weight have been lifted from my shoulders. It's been a long time since our apartment was that sparkling clean in every corner. We also had the electrician come by again to put up the HDMI cable from the computer to the TV, so now that's done as well. Mini loved watching the new people do their thing and it least that kept him entertained for some time. //

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...