Monday, September 10, 2012

eBay boots

// 1: Zipper boots - 2: Shine knee boots - 3: Knee boots - 4: Stud sneakers - 5: High biker boots - 6: Shine riding boots - 7: Stud wedge boots //
Jeg ved godt jeg måske ikke bør stresse over det, men det gør jeg altså lidt alligevel, det med alt det vinter udstyr. Jeg skal jo hjem til Danmark et par måneder sammen med mini og ikke nok med at jeg skal få styr på hvad dælen mini skal have af vintertøj, ja så skal jeg også have styr på min egen vintergarderobe. Hernede er en læderjakke nok det meste af vinteren og et par sneakers eller loafers, men det gør vist ikke helt derhjemme. Jeg har de sidste mange år brugt UGG'er, men jeg ville i år gerne finde et par behagelige, men fede sorte støvler. Jeg planlægger at jeg gerne vil have noget kappe/poncho agtig jakke til tror jeg, måske med noget pelskrave? Jeg elsker jo att eBay window shoppe, da jeg kan lure på app'en på min telefon og senere kigge de gemte ting igennem på computeren. Her er et par af de støvler jeg overvejer. Har i nogle favoritter? Eller andre gode forslag?

// I know i shouldn't be thinking too much about winter clothing in the beginning of september, as we're still going to the beach here in Spain, but as i'm going back to Denmark for a couple of months i have to figure out what to buy, not only for mini, but for my self as a winter wardrobe. Here is some of my eBay founds in the shoe department. Do you have any favorites? //

1 comment:

  1. Uhh de der stud wedges er bare super fede! :)

    www.itsmypassions.dk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...