Thursday, September 13, 2012

Dagens outfit / Todays outfit

Et hurtigt billede af dagens outfit fra forleden. Jeg er sku lidt sur og irriteret de her dage, så den helt store lyst til at blogge er der desværre ikke. Jeg synes ting er skide irriterende og jeg er ved at blive sindsyg af at have så pisse mange hængepartier og ting der skal ordnes, men jeg kan ikke få styr på en skid fordi alt bare tar en helvedes tid hernede og med en mega pylret mini der bare vil hænge på mor 24/7 er det sku ikke så let. Fik lige et vredes udbrud i morges inden jeg gik ned for at få kaffe med mine mødre. Jeg vil have styr på ting - NU!!!! TAK!!! Det må sku være muligt.

// I'm in such a bad mood these days, I'm so bloody frustrated about all the things that needs to be done all the bloody time and it seems like a cannot get anything done at all. ARGH!! //

4 comments:

  1. Åhh hvor jeg kender det.
    Min blog har stået helt stille og jeg har bare haft 1000 ting jeg skulle nå, og 1000 ting der mangler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja altså en ting var de ting man skulle nå inden man fik børn, det tog måske en dag at ordne, men når man så samtidig har en lille, ja så tar ting altså bare RET meget længere tid :)

      Delete
  2. Hej.
    Jeg har lige trukket en vinder i min give-away, og det blev dig. Jeg sender dig en mail.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jubiiiiiiiiiiiii, ej jeg glæder mig mega meget til at modtage det fantastiske tæppe, det vil komme til at få en helt speciel plads på min nye sofa :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...