Thursday, September 13, 2012

Børnefødselsdag / Kids birthday





What a day!!! Jeg orker ikke at skrive så meget, men i korte træk startede dagen med at to hunde lige ved siden af vores lejlighed gøede non-stop fra klokken 2-3 stykker til klokken 7 om morgenen, så hverken mor, far eller baby kunne få sovet. Jeg stod op med mini til sidst klokken 7 og fik noget morgenmad. Fik heldigvis to gange lure ekstra sammen med mini inden vi klokken 15 skulle til 1 års fødselsdag hos en veninde med tvillinger. Da jeg kommer ned til vores bil (som har en side rude der ikke kan rulle op fordi knappen er i stykker) ja så er servo styringen fanme gået. Den larmer helt sindsygt når jeg prøver at dreje rettet og jeg kan knap få drejet den rundt det kæmpe forhjulstrækker monstrum. Fedt, ingen bil der virker så. Nå, men heldigvis kan min veninde Kelly der også skal med til fødselsdagen samle mig op på vejen, så vi kommer heldigvis langt om længe derud og det var en kanon hyggelig eftermiddag med masser af børn, legetøj overalt og god mad og vin til os voksne. Vi beslutter at køre hjem til Kelly og putte ungerne og snakke lidt - as if! Mini vil selvfølgelig ikke sove, som altid når vi er ude, så klokken lidt over ti kører hun mig hjem og han falder i søvn i bilen på vej hjem. Jeg kan få båret ham op og lagt i seng på hans eget værelse uden han vågner, så fedt. Men efter 30 minutter vågner han skrigende som jeg aldrig har hørt ham skrige før. Han skreg, vred sig, hylede som om han havde set eller oplevet det værste nogensinde i hans liv. Jeg tror vist det var lidt for meget for ham på en dag og så at vågne op helt alene i sit eget værelse der er knald hamrende mørkt fordi vågelampen er i vores soveværelse, tror simpelthen han blev så bange for at være blevet efterladt for altid. Lille pus. Jeg var nødt til at amme ham og sidde med ham i mine arme i en halv time inden han til sit holdte op med at hulke og faldt til ro. Tror vist lige vi tar det i små bidder med at sove på eget værelse.


// what a day! Started of the day with two dogs barking like non stop from 2-7 in the morning. Got up with mini at 7 and had some breakfast. Managed to get two more naps together before going to a birthday party, as none of us had any sleep all night because of the damn dogs. Went down to my car to leave for the party, just to find out that my car has broken down. Great! My friend Kelly was going as well and came to pick me up on the way. We had a great time at the party, it eqs really really nice. Went back to Kellys place to put the babies to sleep and have some girl talk, but no, mini didn't wanna go to sleep as usual when we're out. He fell a sleep in the car on the way back in and I put him in his own bed in his room without him waking up. But half an hour later he woke screaming insanely, like he had experience something horrific. I spent half an hour trying to calm him down and had to breastfeed him to make him calm down. I think it might have been a bit too much for him and then waking up all alone in a dark scary room. I guess we'll be moving forward slowly with the sleeping in his own room thing. //

2 comments:

  1. Nååå lille mand :-(
    Hvor synd for ham!

    Og sikke en dag!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tak, jeg er simpelthen så træt af at alting bare skal være besværligt, men jeg er RET sikker på vi ikke er den eneste familie med minelange lister med hængepartier ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...