Thursday, September 6, 2012

Barcelona

// Apartment 1 - Apartment 2 //

// Apartment 3 - Apartment 4 //
Jeg er stille roligt begyndt at kigge på rejser hjem til Danmark. Jeg regner jo med at tage hjem et par måneder sammen med mini for at se familien og venner. Manden skal desværre arbejde, så han må nøjes med at komme hjem på besøg, men jeg vil rigtig gerne have at mini får noget kvalitetstid sammen med begge sæt bedsteforældre så de får sig et tæt forhold. Når jeg kigger på flybilletter er det næsten altid med mellemlanding i Barcelona og efter Spanair gik konkurs er de fleste ture med 5-8 timers ventetid og det er altså ret meget med et lille barn. Derfor har vi talt om måske at flyve til Barcelona alle tre, blive i Barcelona et par dage og hygge og slappe af og så kan manden tage hjem og jeg kan tage videre til Danmark. Jeg kan flyve hele vejen hjem for kun 700 kr når det gøres på den måde og vi har længe gerne ville til Barcelona igen. Når vi nu har mini med er det ikke altid lige til at bo på et hotel (det er i hvertfald ikke altid så hyggeligt) og jeg har derfor kigges på lejligheder til leje og hold da op der er mange lækre og billige steder i November måned. Alle de her lejligheder er med et soveværelse, stue og køkken og koster mellem 51-57 euro per døgn, det er altså virkelig billigt, plus at det er SÅ fedt at have sit eget køkken i de få dage. Jeg har brugt spain-holiday til at søge på steder.

// I'm slowly starting to look at flight tickets to Denmark this winter, i'm going home for a few months with mini while my bf has to work. i'm looking forward to seeing friends and family and for the grandparents to get some quality time with mini and for them to build a strong relationship. We've been talking about having some days in Barcelona as a family all three before we leave for Denmark and i've been looking at spain-holiday at apartments for rent, as that is a lot nicer with a baby. Look at these amazing and cheap places for prices of only 51-57 euros per night. //

2 comments:

  1. Wow, det ser lækkert ud og super billigt! Vi nød Spanien i fulde drag, du er heldig at bo der :-) Må jeg spørge om hvad din mand egentlig laver derhenne? Knus Emma :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det er virkelig billigt, kan slet ikke vente med at komme tilbage til Barcelona :) Min mand arbejder indenfor privat sikkerhed her i Spanien, hvilket også er derfor jeg er nødt til at være anonym desværre :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...