Monday, September 10, 2012

Another day in paradise






// Top: Ralph Lauren - Pants: 2n hand //
Jeg synes dagene snegler sig afsted for tiden - ja i know - jeg brokker mig en del de her dage, men det er altså bare ikke altid det er helt lige så fedt at være mor og i den her periode synes jeg godt nok det er hårdt også. Jeg ville bare ønske de skide tænder ville bryde igennem og at min lille dreng ville lære at mor altså ikke forlader ham for evigt fordi man ikke lige kan se ham. Men okay, sådan er livet jo som mor, man må jo tage det sure med det søde. Jeg tror dog vi har besluttet at vi prøver at flytte mini ind på sit eget værelse igen i morgen, nætterne er efterhånden ved at køle en del ned og vi TRÆNGER altså til at få vores soveværelse tilbage til kun os to og ikke altid skulle hviske hver eneste aften når vi går i seng. Jeg er sikker på at mini kommer med ind og putter i mors og fars seng om morgenen stadigvæk, men bare det at have aftnerne til at kunne se en film engang i mellem i sengen eller gå tidligt i seng og ligge og snakke eller bare se tv i sengen, det savner vi altså.

Min to-do liste over småting der mangler at blive ordnet i hjemmet er bare konstant synes jeg, der er altid ting der mangler at bliver ordnet, købt, sat op, lavet eller lignende. Forstår ikke hvordan alle andre altid har styr på alting? I dag da jeg sad ved den stationære slukkede den pludselig ned, da vi så prøvede at tænde den igen kom der røg ud af computeren. Vi skyndte os at hive stikket ud og kunne se at det var skærmkortet der simpelthen var decideret brændt af - altså gået ild i. Hmmm, det har jeg dog aldrig oplevet før, men okay, så måtte vi jo ned og købe nyt skærmkort og jeg fik også samtidig købt et nyt kradsebræt til kattene som jeg har skulle købe en uges tid.

// There is so much stuff on my to-do list at the moment and it seems like everytime i try to get something done, it either takes ages or something new pops up. Like today our graphics card in the computer burned down - like literally burned down - with flames and smoke. Jesus. Luckily the rest of the computer was okay and we could manage with only buying a new card. I also got around to buying a new scratching board for the cats, which i've had to do for a week now. It seemed like both the cat and mini were equally impressed by the new toy in the house. //

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...