Monday, August 6, 2012

Veninde hygge / Coffee time




Ja jeg ved udmærket godt at jeg ikke bør brokke mig over varmen, men hold nu op det er varmt. August er altid den værste måned at komme igennem og lige for tiden er det altså bare så mega varmt, ikke en vind der rør sig og vildt høj luftfugtighed og det er altså bestemt ikke rart. Jeg kan ikke tage med mini på stranden eller overhoved lave noget med ham udendørs om eftermiddagen for det er umuligt for ham at få sovet udenfor og han sveder bare af at sidde i klapvognen. Hvis vi skal noget bliver det derfor altid enten tidligt om morgenen eller sent på aftenen. I morges mødtes jeg med min canadiske veninde L og hendes dejlige søn. Det var efterhånden noget tid siden vi havde set hinanden og det var dejligt at få snakket.
Off topic: mil printer døde forleden dag og mit SD kort til mit kamera døde i går, så nu kan jeg hverken printe eller tage gode kvalitets billeder indtil jeg får et nyt kort. Hvad sker der for at alting går i stykker eller bliver væk for tiden.
// I know, I know, I shouldn't be complaining about the heat at all, but I will anyway. It is SO hot at the moment that it is impossible to do anything during the day. I can't go to the beach or even take mini for a walk in the middle of the day as it is impossible for him to sleep or even be in the pram without being soaked in sweat. So if I'm doing anything it in the early hours of the day og in the night time. Today I met up with my lovely Canadian girlfriend L and her beautiful boy, it's been a while since I have seen them and it was so nice to catch up and see both her and her boyfriend again, it's amazing what happens during only a short time with the babies. Off topic: my printer has now died and my SD card for my camera so I am not able to take any quality photos until I get a new one, what is going on at the moment with everything braking down or getting lost? //
Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comments:

  1. Sikke nogen dejlige billeder af M, glæder mig til i kommer til DK så beholder jeg jer herhjemme ;)

    ReplyDelete
  2. Håber at august går hurtigt, så i ikke dør helt af hedeslag :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...