Saturday, August 11, 2012

Træt / Tired




Det er ikke meget blogging det bliver til for tiden, men jeg er simpelthen så træt og den her varme er ulidelig, næste uge lover de op til 44 grader, pis os, jeg har virkelig fået nok af hedebølge og er SÅ klar til efterår.
Dagen i dag har stået på oprydning af hytten, to opvaskemaskine fulde, en lille lur med mini og 4 timers catching up med en skole veninde fra min designteknolog uddannelse. Hendes søster og børn er flyttet herned til Spanien 30 minutter væk, vildt spøjst, men mega hyggeligt at se hende. Vi har efter festen fjernet de orange yoga måtter fra stuen, da de skulle vaskes og lagt mit hjemmesyede tæppe ud igen. Vi behøver ligesom ikke nogle måtter længere når mini alligevel møver sig rundt i hele stuen. Jeg puttede måtterne ud i badekarret og ville skylle dem mens jeg badede mini og nu er de faktisk mega smarte derude. Mini kan sidde oprejst uden at glide frem og tilbage og jeg behøver ikke bekymre mig om hvis han tilter baglæns. Så der bliver de altså lidt endnu, dovenskaben længe leve.
Published with Blogger-droid v2.0.6

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...