Thursday, August 9, 2012

Travlt travlt travlt / Busy busy busy






Jeg har simpelthen tonset rundt hele dagen i dag, har SÅ mange ting der skal styr på for tiden og ordnes. Udover at have tonset rundt har jeg haft besøg en del timer af mine to skønne veninder og deres to knægte, hold da op der var knald på med to drenge der møver sig frem og en der kan løbe. Der var mad overalt på gulvet, ALT legetøj var spredt udover hele stuen, plastikflasker (som er det bedste legetøj) overalt og de tre drenge elskede det. Mine to veninder gav lige et nap inden de gik og forlod hjemmet klimterende rent, så skønt. Jeg er helt brugt nu og orker ikke at skrive så meget andet end vise billeder af min skønne mini der spiser de dejlige leverpostejs madder - MUMS!

// I've been so busy today doing all sort of different things and for the entire afternoon my two girlfriends have been here visiting with their two boys. WOW there is life in the house with two boys that are moving and one that are running. There was food everywhere, ALL of minis toys what spread all over the floor and the boys loved it. My two friends spent 15 minutes before they left cleaning everything up and left me with a sparkling clean house, so amazing. I'm absolutely knackered now and don't really have energy to write a whole lot, so i'll just leave it with these to photos of mini eating bread with pate. //

2 comments:

  1. Sikken en dag :) Skønne billeder af Mini med leverpostej i hele hovedet :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja han elsker både at spise den OG smøre den rundt i hele hovedet og håret ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...