Tuesday, August 28, 2012

Sur sur sur / cranky baby



Jeg ved sørme ikke om det er tænder, tigerspring, varmen eller hvad det er, men hold nu op mini er bare sur de her dage. Han vil bare hænge på mig KONSTANT, kravle ovenpå mig, lege hos mig, undersøge alting og rejse sig op hele tiden. Han vil bestemt ikke sidde i klapvognen eller sidde for sig selv og lege. Han rejser sig op hver chance han får og står gerne helst og leger med sine ting eller går langs sofaen og bordet rundt for at få fat i flere ting at lege med. Han går fra at være glad og smilende til bare hysterisk at græde og skrige sekundet efter og så skifte tilbage igen. Det er SÅ forvirrende og opslidende, så vi glæder os godt nok til han kommer i seng om aftenen for tiden.

// I don't know if it is teethes, growth spurt, the heat or what it is, but mini is so cranky these days. He wants to be with me ALL the time, crawl on me, play sitting with me. He stands up´at everything and prefers standing up playing with his toys instead of being on his tummy. He stands up by the couch or sofa table and walks along the sides to get to more stuff he can see.He swoppes between being happy and crying or screaming like an insane in a split second, it is so confusing and tireing. So we're some days really looking forward to him going to sleep so we have a couple of quiet hours. //


2 comments:

  1. Bare rolig - jeg er solidarisk med dig - Carla har også helst villet være hos mig de sidste par dage....det må meget gerne snart gå over, for man bliver altså lidt træt af at have lækkert barn på sig hele tiden.
    K.h.
    Christina

    ReplyDelete
  2. Uh, den periode kan jeg godt huske fra min store 2 års pige også. Det er bare HÅRDT, for man får aldrig den pause, man har brug for. Det gode er at det heldigvis går over igen:) men det er hårdt så længe det står på.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...