Friday, August 3, 2012

Shopping


I går da jeg var inde i byen og kigge på ting til manden fik jeg også lige luret lidt butikker til mig selv og jeg faldt over de her to ting på udsalg. Der var SÅ mange ting jeg kunne have købt med hjem, men i den her varme og med en baby på armen er det altså ikke så nemt at få prøvet alting (thank god for internetshopping). Toppen skal klippes lidt til og modificeres lidt, men det skal i nok få af se.

// Yesterday when i was in town looking at stuff for my bf i went into a few shops looking for things to myself and i found these two things on sale. I could have brought home SO many things, but in this heat and with a baby on my arm its not always easy to try everything on. The top needs to be modified a bit, but i will update you on that. //


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...