Thursday, August 9, 2012

Så kær!!! / So Cute!!!


Jeg var lige inde og amme mini til hans første natamning og var simpelthen nødt til at snige mig til at tage et enkelt billede af min smukke sovende skat, hvilket jeg normalt ellers aldrig gør. Han er begyndt at nulre sine tær når han bliver ammet og det ser simpelthen bare SÅ kært ud. Gud hvor kommer jeg dog til at savne at amme. Jeg glæder mig bestemt til at kunne sove mere end 3 timer i træk, men det er nogle helt specielle øjeblikke når han ligger der og halvsover og spiser og putter helt tæt, i de øjeblikke er det som om der kun eksistere ham og mig i hele verden.

// I just finished minis first nighttime breastfeeding and i just had to sneak a photo of my baby boy sleeping, which i normally never do. He has starting cuddling his feet while being breastfed and it is just the cutest thing. My god i'm gonna miss breastfeeding. I'm not gonna miss waking up every 3. hours, but those moment when he just lies there half a sleep, eating and cuddling are so special, in those minutes it feels like it only me and him in the entire world. //

10 comments:

  1. Nej hvor er han dejlig!
    Og ja den der tætte kontakt når man ammer er fantastisk! (ikke at den ikke kan komme når man giver flaske) og må indrømme at jeg er rigtig ked af at jeg ikke kunne amme Mikkel!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nej jeg synes bestemt også flaske er præcis lige så intimt og nærværende, bare på en anden måde og jeg nyder virkelig amningen. Kan godt forstå du er ked af du ikke fik chancen med mikkel

      Delete
  2. Hvor er han bare sød! Nyd amningen, mens du kan - for helt sikkert du kommer til at savne den ;) .. I øvrigt får jeg ikke spor mere søvn af, at N er blevet flaskebarn :/ han vågner faktisk oftere end før om natten

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jeg kunne godt forestille mig man kommer til at savne den, det er altså noget helt specielt :) Ej hvor vildt han vågner oftere - ikke fedt altså ;)

      Delete
  3. Hvor er han bare dejligt skat glæder mig så meget til snart at se jer

    ReplyDelete
    Replies
    1. glæder mig også SÅ meget til at se jer alle tre skat :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...