Friday, August 3, 2012

Rolig dag / Quiet day








Jeg startede dagen med formiddags kaffe inde hos min skønne nabo veninde sammen med mini. Vi ventede nogle varer fra Eroski som vi havde bestilt, men som aldrig dukkede op - fedt, så nu skal vi have ringet til kundeservice og hørt hvad dælen der foregår. Derefter gik jeg ind og fik mig en lur på halvanden time sammen med mini i airconditionen, mens far fik lidt sol ude på terrassen. Efter luren gjorde vi os klar og kørte ind tur ind til byen, manden skulle have nogle nye sorte shorts til noget nyt arbejde han skal starte på søndag og så fik lige lige en velfortjent is når nu vi alligevel var derinde. Mini nåede lige at få en lille lur i mine arme mens vi spiste is og klarede det hele så flot selvom vi først var hjemme klokken otte.

Til aftensmad stod minis menu i dag på cous cous salat med fiskesovs, frisk basilikum, frisk mynte og chili, plus lidt tun og et halvt hårdkogt æg. Jeg prøver at lade ham spise lidt mere selv, selvom det godt nok sviner en hel del ud over det hele, men han elsker det og det er jo en del i hans udvikling, så det må mor jo bare leve med. Han var helt syg med cous cous salaten og spiste en hel del af det. Jeg havde også lavet lidt grød ved siden af som jeg fik en halv portion af, så jeg var sikker på han fik lidt mad til at holde ham mæt.

// My day started out with morning coffee with my neightbour and girlfriend. We were expecting some groceries to be delivered, but they never showed, so weird. After that i went to have a nap with mini for 1½ hours in the air condition while daddy catches some sun on the terrace. We packed our stuff and headed into town to buy some shorts for my bf's new work he's starting sunday and while we were in town we got an ice cream as well. Mini had a tiny nap in my arms while we ate the ice cream. For dinner mini had cous cous salad with fish sauce, fresh basil and mint leaves and chili, plus tuna and half a hard boiled egg. I'm trying to wean him to eat by himself, even though it is really messy, but mini loves it and it is part of his development, so mommy just have to deal with the mess. //

2 comments:

  1. Nej hvor hyggeligt, jeg glæder mig sådan til, at N også kan få alle der her ting :D

    ReplyDelete
  2. Ja det er SÅ hyggeligt at de kan spise det samme som os og han elsker det virkelig. Jeg kan se han sidder og kigger på min mad og på sin egen og bliver vildt glad når han spiser det samme som mor ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...