Sunday, August 26, 2012

Ralph Lauren

dDet er nok ikke nogen kæmpe hemmelighed at jeg er ret vild med Ralph Lauren tøj til mini, jeg synes simpelthen det er så super fint og virkelig lækker kvalitet. Hvad synes i om det? er det for "voksen", for underligt, fedt eller hvad mener i? Hvilke mærker er i glade for?

// There is probaply no doubt about me liking Ralph Lauren for mini, i really think it is such a cute brand and i love the qaulity of it. What do you think? is it too grown up for babies? too different, cool, cute or what's your opinion? What brands do you like? //

4 comments:

  1. Når man ser det på de der børn synes jeg at det er for voksent. Men det ser absolut ikke for voksent ud på Mini. Han er skøn i det :D

    ReplyDelete
  2. Jeg er helt pjattet med Ralph Lauren. :) både til store og til små. Min datter har flere forskellig trøjer og poloer og min kæreste går næsten ikke i andet.

    ReplyDelete
  3. Synes stilen er rigtig cute til små drenge, deres tøj behøver ikke altid at være overdænget med "Cars", "Spiderman" og co. Kampen med min søn på 2,5 er allerede igang, og indtil videre er det lykkedes mig at styre ham udenom reoler, med ovennævnte t-shirts og lignende, når han har været med.
    Indtil videre er det dog mor der bestemmer ;)
    Yndlingsmærkerne her hjemme er:
    Norlie
    Wheat
    Miniature
    Gro
    Danefæ
    Imps&Elfs
    Petit Bateau
    H&M (som er begyndt at lave op til str. 92 i babyafdelingen)
    Zara
    Pompdelux

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...