Wednesday, August 15, 2012

Projekt pallesofa 02 / Project pallet couch 02


Så fik jeg leget lidt i photoshop med farverne på sofaen og jeg tænker at det skal være noget hen af det her den skal ende med at se ud. Jeg kunne ikke lige helt få lyset til at se ordneligt ud, men jeg ved i sagtens kan tænke jer til resten. Det er måske lidt lettere at få et billede af hvordan det er i forhold til før på de her, så hvad synes i?

// I just had a spare moment to play around with a bit of photoshop and the colors of the couch and this is more or less how i imagine it is gonna look. i couldn't get the lighting inside to look good, but i'm pretty sure you can picture how it would look. So how do you think it looks compared to before?

11 comments:

  1. Det ser helt vildt godt ud, hvis du ikke havde skrevet at du havde photoshoppet, så havde jeg troet du allerede havde fået en ny sofa :)

    Det kommer til at se rigtig pænt ud, når I engang får det lavet.

    Er Mini ellers ved at være frisk igen?

    Hilsen Kit ( en meget fast læser)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, ja gid man bare lige kunne photoshoppe sit liv i virkeligheden istedet for at skulle svinge malerpenslen ;)

      Ja han er ved at være frisk - heldigvis, sover dog MEGA dårligt om natten, men han har vist lidt med maven og måske nogle tænder? As usual ;)

      Hvor skønt med en fast læser <3

      Delete
  2. Det er den fedeste ide og det ser knaldhamrende godt ud.

    ReplyDelete
  3. Det ser så fedt ud! Go for it! :D

    ReplyDelete
  4. Det ser så fedt ud og er jo intet mindre en genialt! :). Men jeg tænker bare om ikke hynderne vil have en tendens til at smutte rundt og glide fra hinanden?

    MVH Sandra der kigger lidt med engang imellem men endnu ikke har sin egen blog :)

    ReplyDelete
  5. Det ser mega fedt ud :)
    Er netop gået i gang med samme projekt og har pallerne, men nu er jeg på udkig efter madrasserne, er dine fra IKEA af eller hvor har du skaffet dem?

    Mvh. Simone

    ReplyDelete
  6. Den er super flot. Er den blevet færdig? Jeg skal selv i gang med en pallesofa i min kolonihave, og vil klart bruge din som inspiration. Følg projektet her, hvis du har lyst ;-) http://www.udeoginde.blogspot.dk
    Vh.
    Mette

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...