Wednesday, August 15, 2012

Projekt pallesofa 01 / Project pallet couch 01






Ja ja, 40 graders varme og en baby der sover mega dårligt om natten skal da ikke stoppe mig når jeg får nogle skører ideer ind i hovedet. Så mens manden hvilede sig forleden efter en lang dag på arbejdet kørte jeg ned om formiddagen til det byggemarked hvor vi hentede paller sidst til terrassen. Mini og jeg fik charmeret en spansk gut dernede til at smide pallerne ind bag i bilen og da jeg kom hjem bar manden dem op i lejligheden. Jeg fik bakset den gamle sofa ud på terrassen og fik prøvet mig frem med de forskellige paller og hvordan de skulle placeret. Indtil videre har vi bare smidt hynderne og puderne på ude fra terrassen, men de skal udskiftes til nogle nye alt sammen, jeg tror vi er nødt til at betrække dem i hvidt kunstlæder når nu vi har to katte der fælder og en mini der af og til stadig gylper lidt og savler MEGET! Så planen er vi bestiller skum madrasser fra IKEA, puder fra amazon.co.uk og så skal alle paller males i mørk brun og der skal monteres lys indeni så der kommer lys ud gennem pallerne. Det er et ret anderledes udtryk, men jeg tror på at det kan blive ret fedt og det er SÅ meget mere behageligt at ligge på.

Hvad synes i? Jeg ligger photoshop billeder op ASAP af hvordan det er tænkt det skal komme til at se ud.

// Well well, 40 degrees and a baby that sleeps like crap at the moment is not gonna stop me when i have a crazy idea in my mind. So yesterday when the bf was asleep after a long night at work, i drove down to the local building marked, where we got our pallets from the last time for our terrace. Mini and i managed to charm our way to make the nice Spanish guy lift all of the pallets into our car and when we got home bf carried them all up to the apartment. I moved the old sofa out on the terrace and fiddled around with the pallets to figure out how it looked the best. For now we have just placed the cushions from the terrace, but we're gonna get new mattresses from IKEA and cover them in fake white leather, as fabric is just not very practical with two cats and a drooling mini. We're gonna order pillows from amazon.co.uk and all the pallets will be colored dark brown and we'll put lighting in between the pallets so there is light coming out form in between, a very different look than before, but i really like it already - what do you guys think? //

4 comments:

  1. Hvor bliver den da bare fed, og bliver da fuldstændig misundelig over, at du kan få lov til, at lave sådan et projekt ;) Min husbond er desværre en lille smule konservativ ;) Glæder mig til at se flere billeder

    ReplyDelete
  2. Det ser skide godt ud - venter spændt på det endelige resultat.
    Er spændt på effekten med lyset :)

    ReplyDelete
  3. Hvor ser det fint ud. Vi har leget lidt med samme tanke.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...