Thursday, August 16, 2012

Nye smykker / New jewelry




I dag ankom min pakke med nogle smykker jeg har bestilt fra Kina. Har længe gerne ville have nogle lange kors øreringe i sorte og så fik jeg lige bestilt lidt ekstra småting med når nu jeg alligevel var i gang, det er simpelthen så billigt og alt det her til sammen blev noget a la 10 euro - virkelig ingen penge! Alt sammen er købt på eBay hos denne sælger.


// Today i recieved my paggage with the jewelry from China that i oredered online. I have been looking at the long black cross earrings for ages and when i was ordering anyway i figured i might as well order a bit more, it is so cheap. All of this stuff for around 10 euros and free shipping. All the jewelry is bought at this seller.

6 comments:

  1. Jeg har hårelastikket blot fra H&M og er vildt glad for det, så tænkte, at jeg også ville købe det i mat hvid. men første gang jeg tog det i, sprang det og det er som om, at man ikke gider brokke sig for 29 kr :/ ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeg havde forudset at det nok ikke ville holde så længe med elastikkne i, men jeg har taget elastikken ud og sætter bare mit hår i hestehale og så møver den her ned over ;)

      Delete
  2. Jeg er helt vild med dine smykker! Jeg har lige kigger på det øvrige udvalg, og det lader da til, at jeg ved, hvad jeg skal bruge min weekend på HEHE :)

    Hvor meget koster fragten?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja der er SÅ mange skønne ting ;) fragten koster GRATIS - ville jo er dejligt

      Delete
  3. Tak for tippet!!! Yndlings søndags beskæftigelse - internetshopping :-)
    God søndag.
    /Katrine
    www.etfashionfund.com

    ReplyDelete
  4. Jeg er også helt vild med smykkerne, og de er jo super moderne lige for tiden. Kan især godt lide kombinationen af guld og sort.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...