Saturday, August 18, 2012

Nummer 5 / Number 5

Heine og Simone med bloggen om skønne lille Noam har tagget mig i denne lille blogleg, som jeg selvfølgelig meget gerne vil deltage i og sende videre.

Fremgangsmåden er følgende:

Find din mappe med billeder på computeren
Vælg mappe nr 5
I den mappe finder du billede nr 5
Smider det på din blog med en beskrivelse
Derefter tagger du 5 andre bloggere til at være med i denne leg

Nu ligger landet sådan at jeg er en af dem der tager SUPER mange billeder og på min PC er de delt op i mapper helt tilbage fra 2005 og frem og derefter i endnu mapper. Jeg valgte derfor at vælge min 2012 og mappe og det femte album var fra mini som en uge gammel, her sammen med sin far. Hold nu op hvor jeg altså bare elsker at se på billeder fra da han var lille. Min lille guldklump, der bare ligger der og ser så lille, sårbar og uskyldig ud og så at tænke at på kun 7 måneder ligger han nu på gulvet og kravler rundt og prøver at komme op af mine ben for at komme op til mor (et øjeblik - må vist hellere tage ham op). En lille hilsen fra mini også der nu hjælper med at blogge på skødet af mor.


De fem bloggere jeg har valgt at tagge er: Writtenbyblond, Miraklerne, The Space Between, Anna Weinreich og  Ohhhappy

// Heine and Simone with the blog about them and baby Noam has tagged me in a blog-game, which i of course would love to participate in. This is what you have to do: Find the folder on your computer with your photos - Choose folder number 5 - In that folder choose photo number 5 - Post that photo on your blog with a description - Tag 5 others blogs to keep the blog-game going. This is my photo from my 2012 photo folder (i have a TON of photos) This photo is a photo of mini with his daddy when he was only one week old. I LOVE looking at photos from when he was born, he looks so tiny, cute and innocent. And to think that only 7 months later he's now crawling around all over the floor and tries to get up my leg to get to mummy (one second - i better pick him up). A small hello from mini as well that now is helping blog on mummys lap. //

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...