Tuesday, August 14, 2012

Mormors fødselsdag / Grandmas birthday




I dag er det mormors fødselsdag, hurra hurra hurra. Min dejlige mor har fødselsdag i dag og jeg ville ønske jeg kunne give hende et kæmpe kram og sige tillykke, men det må vente lidt endnu. Jeg ved dog at hun har haft en skøn dag med min far og gode venner og god mad og det er jo vigtigst. Mini ønsker også stort tillykke til mormor.
// today is my mums birthday, I so wish I could be there to hug her and wish her happy birthday, but that's gonna have to wait a while. I do however know she has had a lovely day with my dad, good friends and good friends and that is what is most important. Mini wishes grandma a happy birthday too. //
Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...