Wednesday, August 15, 2012

Mini hjælperen / Mini the helper




Mini kommer simpelthen så hurtigt frem efterhånden. Man kigger væk og et splitsekund senere er han tre meter væk fra hvor man så ham sidst. Man skal lige tænke et par skridt længere end man skulle før, men jeg synes også det er super hyggeligt. Han er begyndt at kunne "kravle" ud til mig i køkkenet når jeg er der eller hen i sofaen til mig og så møver han sig helt hen og kysser mit ben når han gerne vil lege eller ses. Det er altså vel og mærke noget federe end at han bare ligger på ryggen og græder fordi han gerne vil være med. Så mens jeg lavede grød til fryseren forleden (gud ja - jeg skal vidst lige have et glas op til i morgen), så var mini med mig og legede på gulvet og han skulle da selvfølgelig lige have lov til at se hvad mor havde lavet.

// Mini is moving really fast now, when i turn around for a split second and look back he is like 3 meters further away than where i left him. It means i have to think a bit more ahead with what he can reach, but i really do enjoy him moving. It also means he is able to "crawl" to me where ever i am, so when i'm in the kitchen or on the cauch he crawls to me and kisses my leg for attention - so cute. So when i made fruit mash the other day mini was on the floor in the kitchen playing with his toys and of course he had to see what it was i had done when i was finished. //

6 comments:

  1. Hvor er han KÆR!

    Lige et spørgsmål: Er det knæbeskyttere han har på?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja det er det ;) de er fra lidl med skridsikkert halløj på, han bruger dem dog meget sjældent fordi det stadig er aaaalt for vamrt til dem

      Delete
  2. Hvor dejligt at han kan følge med dig rundt i lejligheden og bedre underholde sig selv :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja det er så hyggeligt og jeg kan tydeligt mærke at han også synes det er hyggeligt :)

      Delete
  3. Hvor skønt! Jeg glæder mig så meget til Mikkel kan komme lidt rundt... lige nu ligger han bare og brøler... og skubber sig baglæns!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, jeg er sikker på han finder ud af at komme frem i stedet før end du aner det og så går det først stærkt. Tænk at de engang snart kan gå de små knægte, det er altså lidt vildt :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...