Saturday, August 4, 2012

LIDL

Dagen i dag har stået på at vente på varer der skulle leveres fra Eroski, flot at jeg havde taget fejl af dagen og sad og ventede hele dagen i går også. Derudover har jeg bare fået vasket lidt tøj, ryddet lidt op, ordnet regninger, ringet til forsikringsselskabet med min stjålne mobil og så har mini været med i LIDL og handle ind. Det er så dejligt at han nu kan sidde i indkøbsvognen, men jeg ville nu alligevel ønske han gad blive siddende mere end 5-7 minutter. Han er SÅÅÅ mor syg for tiden, tænker at de er noget seperations angst der er begyndt at melde sig, så han kan blive helt ulykkelig flere gange om dagen og det eneste der hjælper er hvis jeg bærer rundt på ham. Vi fik os til gengæld en dejlig lur på 2 timer sammen til eftermiddag, han sover så meget bedre om eftermiddagen når han ligger i min arm (SÅ dårlig vane, men jeg nyder det nu altså også).

// Today i waited for groceries from Eroski again, i got the dates wrong so was expecting them yesterday - Nice! Besides that i have just done some washing, cleaning, done some bills, called the insurance company and went shopping at LIDL with mini. //

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...