Friday, August 17, 2012

Legekammerater / Friends


// I am sooo cool //





// How cute am I? //
I dag har vi haft besøg af vores skønne legekammerater Tess og Tim. Min veninde skrev i morges og spurgte om hun skulle kigge forbi til lidt leg og en strandtur og det passede perfekt, da manden skal på arbejde i aften. Hun er så meget ligesom mig at hun efter et par dage kun derhjemme alene med sønnen bliver godt træt i bolten og trænger til at se nogle andre mennesker og lave noget, og i og med det er for varmt at være på gaden om dagen er det rart at kunne ses hjemme. Vi hyggede, snakkede og legede med drengene. Ved en 19:30-tiden gik vi ned på stranden tæt på og fik en dukkert drengene og så solen gå ned, de elskede det så meget. Mini fik mad mens jeg gik med vognen på vej hjem og blev lagt direkte i seng da jeg var hjemme ved en 21:30-tiden, lille trætte mus.

// Today my good friends Tess and Tim has been to visit us at home. My friend texted me this morning asking me if she could stop by for some playtime and beach time and that was perfect for me as bf is going to work tonight anyway. She's kind of like me, i tend to get a bit fed up if i'm at home alone with mini for too many days and then i just need for something to happen and to do something, and with the heat outside making it impossible to do anything outside during the day it is nice to visit each other at home. Vi chatted, played and had a nice time at home and went down to a local beach around 19:30 for a swim and to watch the sunset, it was lovely. Mini had his dinner while walking home in the pram and was put straight in bed when we got home around 21:30, my tired baby bee. //

2 comments:

  1. Hej :)

    Jeg er blevet tagget i en blogleg, som jeg har valgt at tagge dig i også - du kan læse mere her http://heinesimone.blogspot.dk/2012/08/nummer-5-nummer-5.html#links :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej hvor hyggeligt :) Det vil jeg straks gå i gang med :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...