Wednesday, August 1, 2012

Jubiiii - Ny mobil / Yaaay - New mobile






I går morges ankom der en dejlig fin pakke med den søde postmand. Nemlig min nye smartphone som min bror har sendt til mig. Har jeg fortalt at jeg er verdens heldigste lillesøster? Jeg ved ikkke om i kan huske at min bror købte en helt ny bærbar computer til mig da min egen brød sammen for et par måneder siden? og for et par år siden købte han mit elskede spejlrefleks kamera til mig. Da jeg spurgte ham om han måske havde en ekstra mobil liggende var han hurtig til at finde denne skønne sag frem, få den opdateret, nyt SD-kort og bum, et par dage senere var den i mine hænder. SÅ dejligt!


// Yesterday morning a nice package arrived by the postmand. My new smartphone that my brother has sent down to me. Have i told you that i am the luckiest baby sister in the world? I don't know if you remember that my big brother gave me a completely new laptop when my own broke down this winter and some years ago he gave me my beloved Canon EOS camera. When i asked him if he maybe had a spare phone, he quickly ordered a bigger SD-card, updated the phone and a couple of days later it arrived at my door- YAAY!!! //

1 comment:

  1. Sikke en sød bror, du har :) Heldigt at han lige havde sådan en liggende!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...