Wednesday, August 22, 2012

Gartner mini / Gardner mini




 I mens mor har malet paller til sofaen i stuen tonsede mini rundt på terrassen i hans gåvogn. Selvom jeg jo på ingen måde var interesseret i at få en gåstol til ham, så er jeg faktisk virkelig glad for den. Den giver mig tit lige 15 minutters ekstra frihed når mini er blevet træt af at kravle rundt for sig selv og han elsker at sidde i den og følge mig rundt i huset mens jeg lige får støvsuget hjemmet. Nå, men når børn er stille betyder det jo ofte ballade og da jeg pludselig ikke havde hørt mini tonse rundt i et par minutter og jeg kiggede op kunne jeg se at han havde hygget sig gevaldigt med vores ene palme og undersøgt lidt i jorden og de nedfaldne blade- kan man andet end at elske den her skønne knægt.

// While mummy was painting the pallets for the sofa mini ran around in his babywalker on the terrace. Kids being quiet often equal trouble and when i hadn't heard from mini in a couple of minutes i looked up and found this baby boy going through one of our palms. He was going through the dirt, looking at all the leaves and apparently tasting the dirt? How can you not love this wonderful boy. //

3 comments:

  1. Ja gåstol er en god opfindelse, den bruger vi også, når vi lige skal have hænderne fri, nogle minutter :)
    Men skøn, det er din dreng nu :)

    ReplyDelete
  2. Haha, hvor er det bare godt :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...