Saturday, August 25, 2012

Fyrværkeri på min fødselsdag / Fireworks on my birthday

I går var det byens lokale helligdag og alle butikker var lukket. De har holdt halvdagsåben siden d. 13, for at fejre den her fiesta og i går var så sidste og største dag, der endte i et kæmpe fyrværkeri til midnat. Jeg havde besøg af min skønne nabo veninde mens manden var på arbejde. Mini var blevet puttet klokken 21 som altid, men vågnede 23:30 for sutten. Jeg tog en hurtig beslutning om at vække mini og smutte ned på havnen 10 minutter væk og se fyrværkeriet. Mini tog det fint og synes det var mega spændende selvom han var træt og det passede med at vi var hjemme igen lige inden hans første natamning klokken 01 og så kunne jeg putte ham i seng bagefter igen.Fyrværkeriet var SÅ smukt og kæmpe stort og det var virkelig hyggeligt at være der sammen med alle de andre lokale og at have mini med. PLUS at det så efter midnat var min fødselsdag hvor jeg fylder 26, så det var altså meget hyggeligt at få kæmpe fyrværkeri på sin fødselsdag.

// Yesterday was the local fiesta day for my town down here. They have been open only half days since the 13. august and yesterday was the last day which ended in a massive fireworks at midnight. Mini was put to bed at 21 and woke up for his dummy at 23:30. I made a quick decision to wake him up and walk those 10 minutes to go see the fireworks with my neighbor and mini. It was so beautiful and special, as after midnight (today) is my birthday, so looking at the beautiful fireworks with mini in my arms was the perfect way to start my birthday. //

3 comments:

  1. Stort tillykke med din fødselsdag :)
    Lækkert ligefrem at få fyrværkeri på sin fødselsdag :)

    Er vild med din blog og at følge med i mini's udvikling (som by the Way, går pænt stærkt )

    Kit

    ReplyDelete
  2. Stort tillykke med fødselsdagen :D jeg håber, du har haft en rigtig god dag!

    ReplyDelete
  3. Forsinket tillykke med fødselsdagen! Håber at du havde en dejlig dag. Den startede i hvert fald flot :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...