Monday, August 27, 2012

Fødselsdagsgaver / Birthday presents

Mine svigerforældre havde allerede til min mands fødselsdag sendt gaver ned til mig også og det var så hyggeligt at have lidt at pakke op på selve dagen. Jeg har jo allerede shoppet lidt andre ting fra hende til mig selv, plus at jeg af mine forældre har fået en kæmpe omgang IKEA shopping - SÅ FED!!! Min svigermor har bare denne gang ramt SÅ plet med mine gaver, både top og bukser er fra hende og jeg er specielt vild med bukserne, de er så dejlige at have på og super anderledes og specielle. Er sikker på jeg bliver så glad for dem, de kan både dresses up og ned. Der var også to andre fede toppe med i pakken, som jeg må vise senere.

// My bf's parents had already for his birthday sent down presents for me as well. It was really nice to have something to open on the actual day as well. I have already shopped some clothes from her and from my own parent i got a massive IKEA shopping spree - SO NICE!!! //

1 comment:

  1. Bukserne er super super fine!:) Dem ville jeg også have elsket at hoppe i..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...