Monday, August 27, 2012

Fødselsdags shopping / Bithday shopping


 
Manden skulle jo arbejde på min fødseldag og vi havde derfor ikke tid til at få det fejret sammen. Derfor havde vi i går besøg af et vennepar til aftensmad og i dag smuttede vi en tur ind til byen og fik shoppet tøj til mig. Det var så dejligt selv at være med til at vælge sine gaver og jeg fik købt nogle super fede ting. Ikke nok med at tingene var fede så startede jeg med at prøve jeans i str 42 som jeg passede sidst jeg var ude og shoppe for et par måneder siden, men de var alt for største. Sørme om jeg ikke nu passer størrelse 38 i bukser og S/M i toppe!!!! Det er jo heeeelt vildt. Jeg forstår slet ikke hvordan det pludselig er sket, men det var helt sikkert verdens bedste gave at få at min krop er ved at være tilbage til normal form igen. Vægten sagde til morgen 66 kg, men jeg var sikker på den var gået i stykker. Vejede 73 da jeg blev gravid, så det er helt vildt jeg faktisk er godt under min før graviditetsvægt. Jeg kan slet ikke vente med at komme tilbage til træningen igen når manden får lidt mindre arbejde om et par måneder.

// My bf had to work on my birthday, so we didn't really have time to celebrate together. Yesterday we had a friend couple over for dinner and today we went into town to do some birthday shopping. It was nice to be part of choosing my own presents, but the best present was that i am now back to my normal size in jeans, i started of trying size 42, as i fitted into 3 months ago, but ended up in a size 38!!!!! I truly don't understand how it has happened, but i'm loving it. //

1 comment:

  1. Hvor lækkert med fødselsdagsshopping!:) og tænk at blive overrasket på den dejlige måde mht størrelserne:) Dine køb ser lækre ud!:) Et forsinket tillykke må også være på sin plads:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...