Saturday, August 18, 2012

DIY Lampe / DIY Lamp


Jeg har længe gerne ville have en lampe over i hjørnet over vores sofa der var anderledes og speciel. Jeg har en ide inde i mit hoved. Det skal gerne være nogle lange pendant lamper der skal hænge i forskellige niveauer, jeg har overvejet nogle kugle lamper i hvide og måske med farver indeni, men det bliver alligevel lidt kedeligt og nu tror jeg at jeg har besluttet mig for at prøve at lave min egen lamp. Så kan jeg i det mindste få den præcis som jeg forestiller mig den (shhh - ikke fortælle det til manden) Jeg tænker at jeg vil lave den i tin dåser malet hvide eller måske i douche glasflasker, jeg er ikke helt sikker endnu.

// I have wanted a new lamp for the corner over the couch since we moved in, but i wanted a different and special one. It would like it to be like long pendant kind of lamps that hangs in different layers in the corner. I though of bowl lamps in different colours and white, but that's too boring, so now i have kind of decided to make my own lamp (shhh - don't tell my bf). I'm thinking of making it out of white painted tin cans or maybe glass bottles? we'll see, i'm not completely sure yet.

7 comments:

  1. Den nederst til venstre er virkelig fed! Hvor har du dog fundet den henne? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. På google ;) Den er SUPER fed. Det er bare en masse gammelt legetøj han har limet sammet, givet spray maling og overlak bagefter - så smart ide.

      Delete
  2. Jeg synes din idé er rigtig god, og med de flotte resultater du viser her, så er jeg sikker på, at din lampe også nok skal blive rigtig fin:) Vi må lige se resultatet, når du når så langt:):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg lover jeg nok skal vise resultatet, der går nok lige lidt, da jeg jo først har en hel sofa jeg skal male ;) hehe

      Delete
  3. Det lyder super spændende, det vil jeg følge med interesse. På mit studie havde vi også et lampeprojekt. Vi skulle lave den i filt. Jeg lavede faktisk en DIY til den, måske det kunne bruges som inspiration; http://danagonia.blogspot.dk/2012/03/diy-lampe.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvor er den super flot, den bliver helt sikkert gemt i min inspirationsmappe :)

      Delete
  4. Det glæder jeg mig til at se du finder altid på smarte ting :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...