Friday, August 31, 2012

blogleg: Vis dit køleskab / Blog game: Show your fridge




Jeg ved ikke hvad det er med mig og køleskabe, men jeg synes altid det er mega hyggeligt at kigge i andre folks køleskabe og se hvad der gemmer sig af spændende ting og sager. Det er som om det siger en del om en person hvad der gemmer sig i køleskabet og det er altid hyggeligt at finde ny inspiration til nye ting. Derfor tænkte jeg at det kunne være ret sjovt at starte en lille leg med at vise ens køleskab - who knows - måske der er andre end mig der synes det er sjovt at lure i køleskabe? Så vær gerne med hvis i har lyst og vis os jeres køleskab.

// I don't know what it is with me and fridges, but i always seem to find it very interesting what people keep in their fridge. It says so much about a person what they eat and what they have in their fridge and it sometimes nice with a bit of new inspiration as well. Maybe it is just me that has a weird thing, but if you life snooping around fridges as well then show of your own fridge on your blog. //



1 comment:

  1. Skide skæg idé :)
    Må indrømme at mit køleskab er meeeget tommere end jeres ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...