Monday, July 23, 2012

WON: Holly's lampe / Holly's lamp





Sammen med min mor ankom også min fine lampe som jeg fandt på Karrusella's facebook side (her). Jeg skyndte mig at pakke den ud med det samme og den er SÅ meget finere i virkeligheden end på billederne og jeg glæder mig vildt mege til at hænge den op inde på minis værelse. Måske det er noget ying/yang noget med at jeg har modtaget denne og tabt min telefon? You win some - You loose some!

// With my mum came my lamp that i won on Karrusella's facebook page (here). I hurried up and unwrapped it and it is so much more beautiful in real life than the photos, i can't wait to put it up in minis room and i just know it will look perfect in there. Maybe this is some sort of bigger plan of life with me winning this lamp and loosing my phone? You win some - You loose some! //

3 comments:

  1. Sådan en har Gåsling også på sit værelse, bare med lyserøde kløvere :) Den er nemlig så fin så fin, virkelig lækker :) Tillykke med den :) Jeg vinder tæt på aldrig noget, så det er rart at en man i det mindste 'kender' vinder noget, så jeg kan jo leve lidt på det i stedet :) Tillykke :)

    ReplyDelete
  2. Nej, hvor er den bare fin! Noam har ganske almindelige spotlamper fra Herstal i loftet på hans værelse, som vi også har i gangen og i soveværelset.. Måske han også skulle have en sød lampe af en art?

    ReplyDelete
  3. Den er så fin skat - men synes stadigvæk ikke du fortjener at miste din tlf. glæder mig til du er tilbage på whatsapp :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...