Thursday, July 26, 2012

Tidlig fødselsdagsgave / Early brithday present




Jeg har faktisk først fødselsdag om lidt under en måned, men af min skønne svigermor havde jeg fået penge til at shoppe lidt ting til mig selv og det har jeg så selvfølgelig gjort. Jeg er MEEEGA eBay elsker og eftersom jeg har en masse venner og veninder i UK benytter jeg mig til af at få sendt tingene til dem og så tar de dem med ned til mig når de kommer. Igår ankom min venindes søster med en masse lækre sager til mig. Jeg har glædet mig vildt meget til at se disse sko og de skuffer bestemt ikke. Jeg synes det er super fede, anderledes og mega specielle, bestemt ikke nogle man støder på overalt og så er det SÅ bløde og dejlige at gå i. Jeg får taget billedet af resten af de ting jeg har købt en af dagene.

// My birthday is not for another month, but my mum-in-law gave me some money for me to shop some clothes for my self and so i did. I LOOVE eBay and because i have a lot of friends in the UK i often shop on the british one and have it shipped to their house and they bring it down for me when they arrive. I have been looking forward to receiving these shoes and i already absolutely love them. //

3 comments:

  1. NØøøøøj de er lækre!!!
    Hvilket mærke er de?

    ReplyDelete
    Replies
    1. De er fra eBay UK og kan fås her: http://www.ebay.co.uk/itm/WOMENS-LADIES-BLACK-SILVER-SATIN-FLAT-SPIKE-STUD-BALLERINA-PUMPS-SHOES-LOAFERS-/261033574404?pt=UK_Women_s_Shoes&var=&hash=item3cc6d04004 :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...