Tuesday, July 10, 2012

Sund spisetid / Healthy eating

Nu hvor mini er begyndt at spise en del grød og andre almindelige madvarer er det ved at være på tide at finde noget ordenligt noget til ham at spise af og til at opbevare mad. Pt spiser han af rosendahl glasskåle og jeg opbevarer hans grød når vi skal ud af døren i glasbøtter fra paté, da der vist ikke er nogle farlige stoffer i glas så vidt jeg ved? Efter at have googlet lidt rundt på nettet har jeg fundet disse lækre ting fra Sistema. Jeg er ellers ret vild med RICE, men er i tvivl om de er 100% fri for BPA, pfalatater osv?

// Now that mini is eating both porridge and more normal foods, i'm on the lookout for some nice eating containers and plates, cups etc. Now he is eating of glass bowl and i keep his food in recycled pate glasses, as there is no chemicals is glass as far as i know? After googling a bit i found these things from Sistema. I do quite like the brand RICE, but i'm not sure if they are completely free og BPA, pfalatater and so on?

4 comments:

  1. Ej hvor nogle fine ting!
    Herhjemme bruger vi tupperware, de er nemlig fri for diverse giftstoffer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kunne godt tænke mig at tupperware er fri fra den slags også, det ville næsten være underligt andet med så udbredt et mærke :) elsker også tupperware

      Delete
  2. Jeg regner med at købe fra Avent - de skulle også gerne være fri for diverse og jeg synes, deres bøtter har et fantastisk skruelåg :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg synes bare faktisk jeg har læst på et indlæg et sted på nettet da jeg googlede rundt at dem fra Avent ikke var helt fri fra alting - hæng mig ikke op på det og måske det er rettet, men der var vist nogen der havde nogle klager omkring dem.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...