Wednesday, July 18, 2012

Sistema og sygdom / Sistema and illness






Mini har allerede "testet" det nye sistema køkkenudstyr. I forsøg på at få underholdt ham lidt i løbet af dagen fik han lov til at lege med det nye babysæt, jeg puttede lidt riskorn i bøtten så den kunne rasle lidt, det virkede da også lidt tid, men det var ikke længe den gik.

Jeg har her til aften været inde og give sut noget der minder om 50 gange. Mini vender og drejer sig, vågner og græder, er utilpas og urolig. Jeg besluttede mig for at tage hans temperatur og sørme om han ikke havde 37,8 i feber - lille pus dog. Han har både i går og i dag haft sådan lidt synke-problemer og gylpet/kastet lidt mere op end normalt. Det er som om han bliver ved og ved med at synke og at det gør ondt for ham når han synker. Jeg mistænker derfor at han måske er ved at blive syg og har ondt i halsen og måske det er min egen skyld tror jeg. Mini har jo normalt kun ble på og intet andet og det var jo helt vildt da han hele tiden lå på et tæppe, men det sidste stykke tid har han jo kunne komme rundt og er kommet ud på det kolde stengulv. Han savler jo som altid en del og har derfor været våd på brystet og så ligget lidt på det kolde stengulv, så når jeg kom for at tage ham op har jeg godt tænkt han var lidt kold på brystet og netop derfor gav jeg ham også body og savlesmæk på i dag. Håber virkelig det går over og at han ikke bliver alt for hårdt ramt.


1 comment:

  1. Det lyder som lidt a la det som Oliver har haft. Han havde falsk strubehoste, og det går over af sig selv i løbet af et par dage. Men hvis han døjer med at sove pga luftbesvær, så tag ham med ud i frisk og kølig luft og lade ham sidde lidt op. Det er nok i sidste gang vores små skønheder bliver sløje :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...