Sunday, July 1, 2012

Regn regn kom igen / Rain rain please stay


I går morges da jeg stod op var der helt mørkt på himlen ved vandet, men der kom ingen regn og i dag da jeg så stod op kom regnen endelig. Det er utroligt at jeg plejede at hade regnen da jeg boede i Danmark og nu pludselig elsker jeg bare når det regner, fordi det sker så sjældent. Men når det i flere uger har været over 40 grader hver eneste dag og om natten minumum 30 grader og med en luftfugtighed så høj som everest, ja så er det altså fantastisk forfriskende med lidt regn. Det varede dog kun i små 20 minutter, men det har bare renset luften så meget og bragt lidt kølighed med sig og hvor har det bare været dejligt. Jeg droppede straks vores formiddagslur og skyndte mig ud på gaden og gå en tur og nyde at kunne gå uden at være badet i sved inden jeg overhoved kommer ud af lejligheden. Jeg mødtes med mine to veninder og deres drenge, gik en lang tur, drak kaffe sammen og spiste frokost. Mødtes med min anden veninde A og fik kaffe et andet sted og da jeg kom hjem smuttede jeg ind til min nabo H og fik et glas kold vand og en sludder. Alt i mens de tre andre i lejlighedem sov deres tømmermænd ud og havde ondt af dem selv. Det har været SÅ skøn en dag og jeg har nydt at få set en masse mennesker og miini har sovet så dejligt i den friske kølige luft. SKØNT!

// Yesterday morning the sky was so dark, but no rain came, I was gutted. But this morning when i woke up the rain finally came. I use to hate then rain when I lived in Denmark, but now that I live down here i really enjoy the rain as it comes so rarely and with a temperature way over 40 degrees during the day and 30 degrees in the nighttime rain is more than welcome. It only lasted for like 20 minutes, but it cleared the air so much and brought a nice cool breeze with it, so today has been such an amazing day. I skipped our morning nap and went straight for a walk, met up with my two girlfriends and their two boys for coffee, met up with my other girlfriend A for another coffee after and then when i got home i went to see my neighbor H for a cold water and some girltalk, all while the three people at home were feeling sorry for themselves and dealing with their hangovers. //

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...