Sunday, July 22, 2012

Photo challenge Paper Mama

// True love has no boundaries, even with 2200 km apart grandma and mini love when they get to spend time together //

Ja det kan jo ikke komme som nogen overraskelse at jeg elsker at tage billeder og en af de blogs jeg følger (The Paper Mama) med i har hver uge nogle photo challenges med forskellige temaer som man kan deltage i. Mit sidste forsøg på photochallenge med et billede hver dag i en måned gik ikke helt optimalt, men et enkelt om ugen kan jeg vil nok lige overskue engang i mellem. Ugens tema er "story" og da jeg kiggede igennem de her billeder måtte de da være det helt perfekte. Specielt fordi min mor jo ankommer imorgen nat og bliver her i en hel uge, så dette er hvordan minis aftener kommer til at se ud den næste uges tid. Glæder mig så meget til at se hende.

// It cannot come as a surprise to all of you that i love taking photos and one of the blogs i follow has a photo challenge every week (The Papa Mama). My last photo challenge didn't go that well, one photo a day was a bit too much, but one a week sometimes i guess i can handle. This weeks theme is "story" and this is the perfect picture to enter with, as my mum is coming tomorrow night, so this is how minis every night will look for the next week. Can't wait to see her. //

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...