Tuesday, July 17, 2012

Pakke fra mormor / Present from grandma








I dag modtog vi en pakke fra mormor hjemme i Danmark. Mini har haft en VIRKELIG dårlig dag i dag, jeg er faktisk på nippet til at tro at nogen har stjålet min mini og udskiftet ham med en noget så ubehagelig tigermis - hvis der er nogen der er set min søde baby så bytter jeg meget gerne tilbage. Den har baby jeg har nu er ikke lige min top the, men hvis du nu står og mangler en meget pylret, utålmodig, skrigende, råbende, ikke-sovende, grædende, brokkende baby så lover jeg at du kan få ham for en god pris.

Min mor har sendt en masse ting ned som hun ikke kunne have med i kufferten når hun kommer om små 5 dages tid. Hun har blandt andet sendt lidt tøj i str. 80 (mini kan stort set ikke være i str 74 længere), MAM sutter og suttekæde, Sistema tallerken og kop sæt og beholder, skridsikre knæbeskyttere og sokker, ny neglesaks, skeer og en lille film. ELSKER at modtage pakker og mini har allerede testet de nye knæbeskyttere.

// Today we recieved another package full of presents from my mom. Mini has had a HORRIBLE day. I really do think someone has stolen my lovely sweet baby and swopped him with a really cranky baby. So if your're looking to buy a fuzzy, screaming, creaming, impatient, non-sleeping, moaning baby i promise you a very good price. My mom sent down a lot of things that she could not fit into her suitcase when she's coming in only 5 days soon. //

8 comments:

  1. Den sorte trøje der er da bare mega lækker!
    og hvor får man fat i de smarte knæbeskyttere?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja den er simpelthen så dejligt, tror desværre mini når at gro ud af den inden det bliver koldt nok til vi kan bruge den :( De smarte knæbeskyttere er vist købt i lidl til en billig penge tror jeg :)

      Delete
  2. Hvor dejligt med pakke fra din mor, hun er altså en ener! Hvor har hun fundet de der knæbeskytter henne de er da smarte?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hun er helt fantastisk min mor, hun overforkæler mig vist en anelse. De er købt i lidl mener jeg :)

      Delete
  3. Årh, lille mus, hvor ser han bare sur ud på det første billede! Håber at han snart bliver sig selv igen <3 Og skønne ting fra din mor :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja han var godt nok også sur i går. Synes han var SÅ irriterende, men fik lidt dårlig samvittighed da jeg fandt ud af han havde feber og nok havde haft det skidt det meste af dagen.

      Delete
  4. Jeg er også meget interesseret i at høre hvor knæbeskytterne er fra. Det er da super smart..

    ReplyDelete
    Replies
    1. De er købt i lidl, mne mener bestemt jeg har set dem på nettet et sted også, må lige se om jeg kan finde et link :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...