Thursday, July 26, 2012

Nyt legetøj / New baby toys





Ja så blev vi de lykklelige ejere at et styks dejlig plastik legetøj. De er ikke noget der behager mit øje at den står inde i stuen, men mini ELSKER den helt vildt og har allerede fundet ud af at starte begge musik-ting og skubber den når han ligger ned så den siger lyde og smiler helt vildt når vi gider gå med ham og vognen. (læg mærke til det fine plaster på låret af mini på det sidste billede - vi var til læge tirsdag og få de to 6 måneders vaccinationer, kommer med update senere)

// So now we're the proud owners of a nice plastic toy. It certainly does not please my eye being in the livingroom, but mini loves it and already know how to start all the music and pushes it to make it say a noise when he's crawling around. (look at the plaster on the thigh - we were at the doctors on tuesday for his 6 months vaccinations and check-up, i will write an update later on)


4 comments:

  1. Haha forstår dig udemærket med det plastiklegetøj, men er det ikke bare det hele værd når ungerne er "in loooove" :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det er altså ikke altid sådan lige til at kunne bestemme over de små guldklumper

      Delete
  2. Hvor er den tudegrim ;) Men det vigtigste er at hanelsker den :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja køn ville være synd at sige - ADRK, men okay, ja ja, han elsker dem og det må vel være vigtigst, prøver jeg i hvert fald at bilde mig selv ind, selvom jeg allerede glæder mig til den forlader mit hjem igen ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...