Thursday, July 26, 2012

Ny taske? / New handbag?


Jeg er på jagt efter en ny taske som jeg kan have med ud når vi skal ud med mini, men som ikke er helt på pusletaske agtig som min Emmaljunga. Jeg brugte altid før i tiden min Louis Vuitton taske, men den har ikke skulderstropper og det kan man altså ikke leve uden når man har en baby. Hvilken en af de her tasker synes i er fedest? Jeg overvejer faktisk også lidt at sy mig en sort læder-look-a-like mei tai med nitter? Måske med sort læder udenpå og blødt lækkert bomuldsstof indvendig og nitter uden på, så den ville passe til mit "nye-look" og til disse skønne tasker. Ville det måske ikke være ret fedt at gå ud sådan?

// I'm on the look-out for a new handbag that i can bring when we're going out with mini, but is not quite as baby-bag-like as my white Emmaljunga one. I use to use my Louis Vuitton all the time, but it doesn't have shoulderstraps and with a baby i really do need that. I'm also thinking of sewing a new Mei Tai in leather-look-a-like fabric on the outside and soft cotton on the inside and with lots of studs on it to fit my "new-look"? //

10 comments:

  1. jeg synes nr 3 er fedest - men de er alle fine :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. den er jeg altså også ret vild med :)

      Delete
  2. Super fede tasker! Er mest til 2 og 4, de måtte da også gerne bo hjemme hos mig ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nummer to tænker jeg ville passe perfekt til at hænge på mini vogn så jeg lige kunne nuppe den med når vi skulle ind og shoppe :)

      Delete
  3. De er fine, er mest til nr 2 :)

    http://nataschacoester.blogspot.dk/2012/07/give-away-part-two.html

    ReplyDelete
  4. Hvor er taskerne fra?

    ReplyDelete
    Replies
    1. De er allesammen fra eBay, skal nok huske link næste gang ;)

      Delete
  5. 3'eren er mega fed... men er vild med dem alle.. hvor er de fra?

    ReplyDelete
    Replies
    1. De er fra mit yndlingsshoppested, EBAY ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...