Monday, July 30, 2012

Mormor er rejst / Grandma has left






I går aftes kørte jeg min mor i lufthavnen, det var med et sørgmodigt sind jeg sagde farvel. Det har været så dejligt at have hende på besøg og jeg har virkelig nydt hver eneste dag. Hun har tilbragt en masse tid sammen med mini alene, givet mig mulighed for at få sovet længe, set film sammen med manden og vi har hygget en hel masse sammen, spist is, gået ture og shoppet. Det har været så fedt at se hende sammen med mini og mini elsker hende så meget. Man kan virkelig se det er et helt specielt bånd der er blevet knyttet mellem de to og mini nyder hver eneste sekund de tilbringer sammen og er sikker på at han kommer til at blive over-forkælet af hans mormor hver eneste gang de ses.


I dag var jeg ude ved min veninde T og hendes søn Tim, det var et spontant besøg hvor vi fik lidt frokost og fik badet i poolen, men det var dejligt at se hende. På vej ud af døren besluttede jeg mig for alligevel at låne deres baby-walker-stol med hjem til mini og se hvad han sagde til den. Jeg havde egentlig besluttet mig for jeg ikke ville have den eller prøve den, men man har jo en holdning til man tar en ny og nu må vi se hvad han siger til den (tag jer ikke lige af den snavsede tilstand af gå-stolen, mini skulle lige prøve den inden den blev rengjort)

// Yesterday i drove my mum to the airport, i felt so sad saying goodbye to her. It's been soo nice having her around. Not only to help out with mini, but just to watch them spend time together and their relationship is growing so much, you can already see the special bond between the two of them and i can see that mini enjoys every moment they spend together. Today i went to see my girlfriend T and her boy Tim, it was kind of a spontaneous date and we just went there for lunch and some swimming in the pool. On my way out i kind of decided to borrow the baby-walker from them anyway. I had actually decided on not borrowing it, but now we have it at home and we'll see how mini likes it. //

4 comments:

  1. Det må være svært at sige farvel, ens mor har tit en ekstra særlig plads :)
    Hvor tit ses i?

    Jeg har også overvejet at finde vores gåstol frem, men tror simpelthen Gnomens ben er for korte endnu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vi ses cirka en 3-4 gange om året, men så er det også en hel uge af gangen eller til vinter når jeg regner med at komme til danmark et par måneder :)

      Delete
  2. Hvor lyder det bare til at i har haft nogle skønne dage med din mor. Håber at hun snart kommer på besøg igen :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...