Tuesday, July 31, 2012

Mit tidligere liv / My previous life



Jeg har efterhånden været på barsel i noget tid og inden da gravid i noget tid med en noget besværlig graviditet til sidst. Inden alt det her baby-making-liv startede læste jeg til designteknolog (og blev også uddannet) og jeg elskede at være kreativ. Jeg tegnede en masse, syede mit eget tøj, var på vej til og drømte om at åbne mit eget brand og elskede virkelig at designe. Men højere end det ønskede jeg min lille mini. Jeg har aldrig været i tvivl om at jeg kom tilbage til designet og syningen og nu når mini er blevet 6 måneder og jeg er ved at vænne mig til rollen som mor føler jeg at det er ved at være på tide at komme tilbage til mine kreative ideer. Jeg må have gravet mine blyanter, farver og kreative øjeblikke frem igen og jeg glæder mig allerede. Det her er nogle af alle de tegninger jeg lavede i mine pre-mini-tider.

// I've been on maternity leave for a while now and before that being pregnant for some time, before all of this baby-making-life i studied to be a design technology and got my diploma nearly a year before i got pregnant. I use to looove being creative, drawing, sketching, painting, sewing and designing and i actually designed quite a lot of clothing. But i loved the dream of having mini more and now that mini is turning 6 months i'm getting ready to going back to being creative. I need to dig out my crayons and get back into the creative spirit. //

6 comments:

  1. WOW!
    Hvor er det fedt at få lov at se noget af det du har lavet!
    Du er jo mega kreativ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak ;) Jeg skal nok se om jeg kan finde nogle af mine gamle projekter frem og vise frem til jer

      Delete
  2. Hold nu helt k*ft! Hvor ser det bare fedt ud, kan du så komme igang! :-) Og gerne dele her på bloggen! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ;) Ja måske bloggen kan hjælpe mig til lige at få et los i rumpetten og komme i gang igen ;)

      Delete
  3. Hvor er det bare nogle super flotte tegninger!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...