Thursday, July 12, 2012

mini på knæ / Mini on his knees (5,5 måneder)

// Jeg ved jeg kan //

// Jeg kan ihvertfald lave armbøjninger //

// ARGH MOR!!! Jeg vil kravle ikke bare løfte mig //

// Ja det er vist noget lignende sådan her //

// Ja nu er jeg altså tæt på //
 Hold nu op det går bare stærkt for tiden med mini, jeg synes der sker nye ting hver eneste dag og det er næsten umuligt for mor her at følge med. Jeg bliver konstant grebet af følelsen af at tingene går for hurtigt og hver gang jeg ammer mini eller når han falder i søvn i mine arme føler jeg et stik i hjertet over at han vokser op og bliver til en lille dreng. Han er jo bare min lille baby og pludselig skal han kravle, gå, tale og alt hvad der ellers følger med og jeg kan slet ikke forstå det. Jeg er så stolt af han kæmper så meget for at udvikle sig og synes han er så dygtig når han lærer nye ting, men samtidig gør det ondt at vide at han aldrig bliver min lille baby igen og at han fra nu af vil blive mere og mere selvstændig og lære at klare sig uden mor. Jeg prøver at nyde hver eneste time og sekund med ham og elsker ham så ubeskriveligt meget, min lille basse.

// New things are happening every single day and feel both happy and proud of mini, but at the same time i feel a hint of sadness in my heart that soon he will longer be my little baby, that he will grow up to become more independent and not needing his mom all the time. I love him so much my beautiful baby boy. //


4 comments:

  1. Åh, hvor kan jeg genkende det du skriver! Det går bare så stærkt - hele tiden lærer de noget nyt og udvikler sig mod at blive mere og mere selvstændige.
    Heldigvis har hver alder sin charme:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jeg nyder helt sikkert også hver gang han kan noget nyt og ved manden glæder sig helt vildt til han begynder at kunne lege lidt mere med ham :) Men hvor er det dog også virkelig underligt

      Delete
  2. Hold op han er sej.. Han har da travlt.. Adam har først kun lige lært at kravle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja han hviler godt nok ikke på lauerbærerne den kære mini, synes nu godt han måtte sætte farten bare lidt ned :(

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...