Saturday, July 21, 2012

Min lille sygling / My sick baby boy

Så gik man lige der og håbede på det blev bedre med minis sygdom, men ak nej. I dag har han godt nok været sløj. Han hoster og hoster og næsen snotter. Han er stadig nogenlunde glad og vil gerne lege, men det er ikke meget tålmodighed han har og han vil helst hvis mor eller far leger sammen med ham hele dagen. Nætterne er mildest talt ret hårde for tiden. Han sover jo mellem os i sengen og putter, men det betyder at selvom jeg ikke skal ud af sengen og give ham sutten så vågner han stadig og hoster og piver mimimum hver halve time hele natten, lille pus. Jeg sørger dog for at sove sammen med ham til hver lur han tar for tiden så jeg kan lade mine batterier lidt op og have overskud til mini. Vi har prøvet ikke at lade ham sove inde med airconen tændt, da vi måske tror det kan være værre for ham, men nu efter 3 timer hvor han er vågnet 5 minutter efter jeg har lagt ham har jeg altså puttet ham i hans dyne og tændt airconen og det virker som om han sover bedre - suk, jeg aner ikke hvad jeg skal stille op.

// I thought it was getting better with minis illness, but today he has been really bad. He's coughing and coughing and has a snotty noise. Poor poor baby. //

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...