Sunday, July 8, 2012

Make up





Jeg er en af de personer der virkerlig elsker at holde mig til de samme mærker når jeg først har fundet noget der virker for mig og jeg ser helst mine ting passer sammen og det ikke roder med for mange forskellige mærker make-up eller cremer. Jeg har altid være fan af MAC make-up før i tiden, men efter vi begyndte at komme meget i Spanien fandt jeg KIKO, som er et italiensk make-up mærke til virkelig gode priser og siden da har det været mit favoritmærke i efterhånden 4-5 år. Deres priser er så gode og deres produkter endnu bedre. Specielt deres neglelakker er så fantastiske og til kun 2.5 euro stykket.

// I am one of those persons who love to stick to the same brand and i really do enjoy when all of my make-up, cremes and stuff like that match and is not a mix of ten different brands. I used to use the make-up brand MAC for years, but since we started coming a lot in Spain i learned about KIKO, an italian bran. The prices are so good and the products even better. Especially their nail polish of only 2.5 euros. //

1 comment:

  1. Hejsa. Jeg kender også Kiko mærket fra vores ferier i Italien og jeg er lige så begejsteret for neglelakkerne som du. Vi fandt det første gang i Venedig for nogle år siden og købte lakker i alverdens farver. Året efter var vi igen i Venedig og skulle have fyldt op på lageret. De er utrolig holdbare. Herhjemme i DK har Essie neglelak nærmest kult-status i øjeblikket og min datter købte en for at prøve. Den var svær at smøre pænt på og ikke særlig holdbar. Næææ- lad os så få Kiko... I år er det ikke blevet til mere fra Kiko, for vi er lige vendt hjem fra ferie i Tyrkiet.
    Ha´en dejlig sommer.

    Kh Mette

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...