Monday, July 23, 2012

LOST IN ACTION: Samsung Galaxy



Ja ja, kald mig bare uheldig med det der med ting for tiden. Men idag da jeg var nede og handle sammen med min mor og mini bliver min telefon simpelthen stjålet. Jeg har mini på armen og skal lige skifte ham over til den anden arm, har ingen taske med og min mobil i hånden, så jeg ligger den ned i indkøbsvognen et øjeblik og sekundet efter er den væk. ARGH!!!! Så nu er jeg altså totalt handicappet uden smartphone. Jeg har heldigvis fået spærret mit nummer og fået nyt simkort med mit almindelige nummer. Derudover har jeg synkroniseret alle mine film og billeder med SugarSync så de automatisk overføret til en online-harddisk og til min computer hver aften og alle mine kontakter er gemt via min gmail account, problemet er bare at jeg ikke har en smart phone hvor jeg kan hente dem ned på. Må virkelig finde en løsning ASAP!

// Apparently i am really unlucky with loosing things at the moment. Today i went grocery shopping with my mom and mini and i put my phone in the trolley for a second while i swopped him over to the other arm and then the phone was gone. AAARGH!!! So now i have no smartphone, back to oldtime Nokia phones - I am not pleased to say the least. Luckily i synchronize all my photos and videos with SugarSync every night and my contact are all saves in my gmail account, but still, i have no phone to retreat them to at the moment. I really need to find a solution ASAP! //

2 comments:

  1. Neeej.. Ej hvor er du uheldig :( .. Hvad er Sugarsync? En app man kan hente ned? For det lyder vildt smart!

    ReplyDelete
  2. Arrrrrggghhhhh! Det er træls! (og ja, jeg er jyde ;)) Rart at man har så mange backup-systemer i dag, så er man da ikke lige så meget på spanden som tidligere......

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...